Apple iPad Pro – tablet biznesowy nowej generacji

Marka Apple jest jednym z wiodących producentów na rynku tabletów biznesowych. Do dobrze znanego użytkownikom iPada Air 2 dołączył Apple iPad Pro – urządzenie z dużym ekranem o przekątnej 12,9 cala wykonanym w bardzo wysokiej rozdzielczości. Tablet ten ceną dorównuje wielu dobrym laptopom. A co z wydajnością?

Stylowy design

iPad Pro for mobile business

fot. Apple.com

Tablet Apple iPad Pro to stylowa konstrukcja o wysmuklonych kształtach. Obudowa ma szerokość 306 mm, głębokość 221 mm i wysokość 6,9 mm. Całość waży około 0,70 kilograma, co sprawia, że sprzęt jest bardzo mobilny i sprawdzi się do pracy w terenie. Tablet może stać się wyposażeniem firmowych przedstawicieli handlowych oraz innych osób często spotykających się z klientami poza biurem.

Jaka wydajność?

Apple iPad Pro wykorzystuje moc obliczeniową nowych procesorów marki Apple – A9X (taktowanie 2,2 GHz – jednostka jest prawie 2 razy szybsza od procesora zastosowanego w Apple iPad Air 2). Dane z bieżących aplikacji przechowane są w pamięci operacyjnej o pojemności 4 GB. Za wydajność graficzną odpowiada karta zintegrowana z procesorem – PowerVR (jakość jest standardowa).

Mocną stroną Apple iPad Pro jest także akumulator. Producent wykorzystał tutaj 2-komorową baterię Li-Poly, która pozwala nawet na około… 10 godzin nieprzerwanej pracy.

Dla kogo Apple iPad Pro?

Tablet Apple iPad Pro dostępny jest w serii dedykowanej użytkownikom biznesowym. Urządzenie powinno jednak przypaść do gustu także fanom elektronicznych gadżetów, którzy są wierni marce Apple. 12,9-calowy ekran w dobrej rozdzielczości, głośniki, wbudowana kamera i mikrofon sprawiają, że sprzęt dobrze sprawdzi się także do zastosowań multimedialnych.